آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/02/28 جمعه
سبد خرید

وقتی صحبت از موهای خاکستری می شود، هیچ درست و غلطی وجود ندارد. می‌توانید آن تار های خاکستری را بپذیرید یا اینکه دست به تغییر رنگ موهایتان بزنید. اگر می خواهید گزینه دوم را انتخاب کنید،یک آرایشگر ماهر کار شمارا راه می اندازد و فقط یک سوال مطرح می شود که:بهترین رنگ مو برای پوشاندن موهای خاکستری کدامند؟
ممکن است بخواهید رنگ طبیعی موهای خود را حفظ کنید و از آرایشگر خود بخواهید که موهایتان را به رنگی در آورد که با ریشه هایتان همخوانی داشته باشد اما ممکن است شما با تار های خاکستری موهایتان کنار نیایید و دوست داشته باشید آن را به بهترین نحو ممکن تغییر دهید.ما در این مقاله به شما راهنمایی خواهیم کرد که بهترین رنگ ها برای پوشاندن موهای خاکستری چیست.پس با ما همراه باشید.

 

  • هایلایت بلوند
  • لولایت های تیره و روشن
  • نقره ای
  • بلوند یخی
  • قهوه ای تیره
  • خاکستری براق
  • چگونه ماندگاری رنگ را روی موهای خاکستری بیشتر کنیم؟

 

1.هایلایت بلوند

 

 

دو دلیل اصلی وجود دارد که توصیه می کنیم هایلایت های بلوند یکی از بهترین رنگ ها برای پوشاندن رنگ خاکستری است.

اول از همه، تفاوت بین رنگ‌های بلوند و خاکستری ظریف است، بنابراین ریشه‌های خاکستری خیلی قابل مشاهده به نظر نمی‌رسند.حتی اگر از آخرین باری که به سالن رفته‌اید شش تا هشت هفته گذشته باشد.

دلیل دوم این است که موهای خاکستریتان به عنوان هایلایت می توانند بسیار موثر ظاهر شوند و این مورد به ارایشگر شما اجازه می دهد برای تکنیکی که میخواهد روی موهایتان انجام دهد دست باز تری داشته باشد.

با این حال، هایلایت های بلوند روشن روی موهای خاکستریتان می تواند ظاهر جذابی داشته باشد و آن را زیبا تر کند اما همچنان موهای خاکستری روی سرتان وجود دارد، به همین دلیل است که تکنیک بعدی ممکن است گزینه بهتری برای افرادی که پوستشان تیره تر و سبزه تر است،باشد.

 

بیشتر بخوانید:راهنمای کامل بالیاژ مو

 

2.لولایت های تیره و روشن

 


اگر به‌دنبال یک تغییر رنگ سراسری روی موهایتان نیستید.افزودن چند لولایت در روی موهایتان می‌تواند موهای خاکستری شما را بپوشاند و در عین حال موهایتان را حجیم تر نشان دهد.در این تکنیک موهایی که قرار است آن هارا رنگ کنید خیلی مهم است و باید با دقت انتخاب شوند تا جلوه ی جذابی داشته باشد.در مرحله بعد باید آنها را در سایه ای که دو یا سه سطح تیره تر از پایه موهایتان است رنگ کنید. فقط توجه داشته باشید که رشد مجدد موهای خاکستریتان در تضاد با لولایت های قهوه ای است، به این معنی که احتیاج است تا این رنگ را هر چند هفته یکبار روی موهایتان بگذارید تا شکل و شمایل زیبای آن از بین نرود.

 

3.نقره ای

 


اگر ریشه‌های شما کاملاً خاکستری می‌شوند،با رنگ نقره ای ظریف‌ ترین رشد مجدد را خواهید داشت. بعلاوه، رنگ‌های نقره‌ای در سال های اخیر بسیار مورد توجه هستند، بنابراین شما یکی از جذاب‌ترین ظاهرهای به روز را انتخاب می‌کنید. اگر این مسیر را دنبال می‌کنید،از آرایشگر خود بخواهید ابتدا به الگو و روند  رشد موهای خاکستری طبیعی شما نگاهی بیندازد تا بتواند رنگ نقره‌ای و تکنیک کاربردی را که برای شما مناسب است را کشف کند. برای مثال،می توانید ترکیبی از رشته‌های سفید یخی و ذغالی را در میان موهایتان داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:چگونه از مو های رنگ شده را مراقبت کنیم؟

 

4.بلوند یخی

 


برای موهایی که به رنگ‌های خاکستری روشن متمایل هستند (سفید یا نقره‌ای کم‌ رنگ)، رنگ بلوند یخی جلوه فوق العاده ای را به موهایتان می دهد و باعث پوشاندن موهای خاکستری شما می شود.در این روش ریشه ی موهای تازه روییده شما عملاً غیرقابل شناسایی هستند.این سایه برای کسانی که ته رنگ های سرد دارند بهترین است، این سایه ظاهری یکپارچه روی موهایتان ایجاد می کند. اگرچه ممکن است چند جلسه طول بکشد تا به موهایتان به رنگ عالی برسد اما در همان جلسه اول از شر موهای خاکستری خلاص می شوید.توجه داشته باشید اگر رنگ موی شما برایتان خیلی مهم است مشاوره از یک آرایشگر حرفه ای نقش بسیار موثری در ظاهر موهای شما خواهد داشت.

 

5.قهوه ای تیره

 


تنها حدود 2 درصد ازخانم ها دارای موهای بلوندهای طبیعی هستند، در حالی که موهای سیاه یا قهوه ای تیره بیش از 75 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. این بدان معناست که برای اکثریت، خاکستری‌ها تضاد واضحی را در برابر رنگ طبیعی ما ایجاد می‌کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید رنگ قهوه ای را کنار بگذارید و به دنبال روشن کردن موهایتان باشید.اگرپوست شما سبزه یا تیره است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ته رنگ تیره تری انتخاب کنید. قهوه‌ای تیره ای که روی موهای خاکستریتان می زنید یا سایه‌های تیره می‌تواند باعث شود سنتان بالاتر بنظر برسد، در حالی که قهوه‌ای طلایی یا قهوه‌ای شکلاتی به ​​درخشش پوست کمک می‌کند و گزینه ی مناسبی برای پوشاندن موهای خاکستری شما است.این گزینه را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

 

6.خاکستری براق

 


 موهای خاکستری ممکن است کمی وز شوند. این به این دلیل است که با افزایش سن، غدد چربی در پوست سر ما سبوم کمتری تولید می‌کنند و باعث می‌شوند تارها خشک‌ تر شوند. به همین دلیل، موهای خاکستری کمی خسته  کننده به نظر می رسند اما اگر به جلوه براق علاقه ای داشته باشید رنگ خاکستری براق می تواند یکی از بهترین رنگ برای پوشاندن موهای خاکستری شما باشد. این رنگ به شما کمک می کند تا آن درخشش سابق موهایتان را برگردانید. برخلاف رنگ‌های معمولی شما، فقط از مقدار کمی تونر استفاده می‌کند تا سایه موجود شما را تقویت کند و جلوه یک پوشش براق را تقلید کند. 

 

چگونه ماندگاری رنگ را روی موهای خاکستری بیشتر کنیم؟


مهم نیست که چه سایه ای را برای پوشاندن موهای خاکستری انتخاب کرده اید، مهم است که آن را در خانه با مراقبت صحیح از موهای رنگ شده نگهداری کنید. مرحله اول پیدا کردن شامپویی است که از موهای شما در برابر اثرات محو شدن زندگی روزمره محافظت کند. یعنی ذرات آلاینده که باعث می شوند رنگ در طول زمان کدر به نظر برسد.شامپو های بدون سولفات تارهای شما را در برابر اثرات اغلب مضرهوای اطراف ما محافظت می کنند.