آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/05/06 شنبه
سبد خرید

امروزه یکی از بهترین و موثرترین روغن ها برای مراقبت از مو و پوست، روغن آرگان است. روغن آرگان یک روغن جادویی با طیف گسترده ای از فواید است. در زمینه  مو ، می توانید محصولات متنوعی را برای ترمیم مو و مراقبت از مو پیدا کنید که روغن آرگان یکی از بهترین محصولات برای انواع مو است. اگر با روغن مورد نظر آشنایی ندارید و هرگز از آن استفاده نکرده اید، مقاله زیر را مطالعه کنید.


  • روغن آرگان مو چیست؟
  • چگونه روغن آرگان با کیفیت بخریم؟
  • تمام فواید روغن آرگان برای مو
  • راه‌های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی
  • بررسی فهرست ترکیبات تشکیل دهنده روغن آرگان اصل
  •  

روغن آرگان مو چیست؟

 

روغن آرگان مو چیست؟

 

روغن موی آرگان با نام روغن مو مراکشی نیز شناخته می شود. اکثر خانم ها از روغن مورد نظر برای مراقبت از مو استفاده می کنند، اما دانستن این نکته بسیار مفید است که این روغنی است که فواید زیادی در مراقبت از پوست نیز دارد. این یک محصول طبیعی است که می تواند برای مو، ناخن و پوست معجزه کند. هر خانمی که روغن مورد نظر را امتحان می‌کند، می‌داند که این روغن منحصربه‌فرد است، با مزایا و محاسن بسیاری که به موهایش بهترین ظاهر را می‌دهد و همچنین آن را سالم و قوی می‌کند. اگر به دنبال سرم مو یا هر محصول موثر و خوب دیگری برای موهای خود هستید، باید روغن آرگان را برای مو انتخاب کنید.

روغن آرگان برای مو از هسته مغز آرگان استخراج می شود که به طور طبیعی در جنوب غربی مراکش رشد می کند. در آنجا روغن مورد بحث را تهیه می کنند و به آن می گویند: «شجر الحیات» و این به این دلیل است که خواص دارویی فراوانی دارد. در سالهای اخیر در غرب اولان آنها به دنبال مقالات و مطالعات مختلفی که خواص آن را منتشر کردند در معرض این روغن معجزه قرار گرفتند و شروع به رشد تجاری درختان آرگان در جنوب کشور اسرائیل کردند.

این روغن غنی از مواد تشکیل دهنده و اسیدهای چرب ضروری مانند: اسید اولئیک، اسید لینولئیک، ویتامین E و غیره است.

بیشتر بخوانید:معرفی ماسک مو با روغن زیتون برای انواع مو | طرز تهیه ماسک خانگی با روغن زیتون


چگونه روغن آرگان با کیفیت بخریم؟

 

چگونه روغن آرگان با کیفیت بخریم؟

 

درک این نکته بسیار مهم است که همه محصولات مو، یا حتی آنهایی که حاوی روغن آرگان هستند، واقعاً کیفیت بالایی ندارند، زیرا این به کیفیت روغن و مقدار روغن موجود در هر محصول بستگی دارد.  بنابراین، قبل از انتخاب محصولی که حاوی روغن موی ارگانیک است، نکات مهمی را باید در نظر بگیرید:

توجه به مواد تشکیل دهنده محصول و اطمینان از داشتن عبارت: روغن آرگان یا روغن هسته آرگانیا اسپینوزا بسیار مهم است.

همچنین، بسیار مهم است که بررسی کنید که روغن آرگان 100 درصد طبیعی و ارگانیک است. بررسی کنید که چند درصد از محصول روغن آرگان است.  محصولاتی که حاوی 100 درصد روغن هستند، غلیظ تر و فعال تر هستند، بنابراین استفاده از مقدار مناسب از آنها می تواند نتایج سریعی به همراه داشته باشد.

روغن باید بوی لطیفی داشته باشد و بنابراین قبل از خرید باید تحت تاثیر بوی محصول قرار بگیرید.


تمام فواید روغن آرگان برای مو

 

تمام فواید روغن آرگان برای مو

 

این که آیا کراتینه مو را انجام داده‌اید و به دنبال محصولی برای مو هستید که به شما کمک کند موهایتان را تقویت کرده و نتایج صاف کردن را حفظ کنید، یا اینکه موهایتان در حالت طبیعی خود هستند، مهم است بدانید که روغن آرگان برای مو دارای مزایای بسیاری است که در اینجا به برخی از فواید این روغن اشاره می کنیم:

اول از همه به موها حجم و زندگی می بخشد.  برخی آن را به عنوان جادو در یک بطری تعریف می کنند.  این روغن در اثر عوامل مختلف آب و هوا یا مواد شیمیایی موجود در نرم کننده، شامپو، رنگ مو و صاف کننده های غیر طبیعی مو که به طور منظم استفاده می شوند، توانایی ترمیم موهای آسیب دیده را دارد.

استفاده از چند قطره روغن هم به مو و هم پوست درخشندگی و رطوبت می دهد.

روغن آرگان مو محصول طبیعی بسیار عالی برای حالت دادن به مو است.  این محصول را می توان هم برای موهای مرطوب و هم برای موهای خشک استفاده کرد. برخلاف سایر روغن‌هایی که مو را غنی می‌کنند، آرگان عطر ملایمی دارد و به سرعت جذب مو می‌شود بدون اینکه موها را چرب، ناپاک یا بیش از حد سنگین جلوه دهد و به موها ظاهری سالم و درخشان می بخشد.

این روغن را می توان به عنوان ماسک مربوطه برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده استفاده کرد . می توانید موها را با کمی روغن ماساژ دهید و به انتها و ریشه موها برسانید.  باید روغن را برای مدتی روی سر خود بگذارید و فقط بعد آن را بردارید تا به موها کمک کند تا جایی که ممکن است خوب و قوی به نظر برسند.

این روغن در مواردی که پوست سر خشک و پوسته پوسته می شود بسیار موثر است و بله برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است.

می توان گفت روغن دارای خواص کیفی متنوعی هم برای انواع مو و هم برای پوست است. بنابراین، اگر شما نیز علاقه مند به ترمیم موهای خود و دادن ظاهری سالم، قوی و زیبا به آن هستید، باید به خوبی از روغن مورد نظر استفاده کنید.


راه‌های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

 

برای خرید روغن آرگان مو اصل و ارگانیک کلیک کنید

 

راه‌های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

 

بررسی فهرست ترکیبات تشکیل دهنده روغن آرگان اصل

 

بررسی فهرست ترکیبات تشکیل دهنده روغن آرگان اصل

 

روغن آرگانی که با ترکیبات شیمیایی دیگری مخلوط شده باشد، اصل نیست و تنها روغن آرگانی اصل است که 100 درصد از روغن هسته آرگانیا اسپینوزا باشد و هیچ ترکیبات دیگری نداشته باشد. بنابراین اگر هنگام خرید روغن آرگان اصل برای مو متوجه شدید که ترکیبات دیگری هم دارد از خریدن آن صرفه نظر کنید.

بیشتر بخوانید:راهنمای استفاده از روغن آرگان برای رشد بیشتر مو

توجه به قیمت اصلی روغن آرگان

از آن جایی که روغن آرگان اصل به راحتی به دست نمی‌آید بنابراین قیمت خرید روغن آرگان اصل برای مو هم نباید چندان ارزان باشد. از این رو روغن‌های ارزان قیمت با عنوان روغن آرگان 100 درصد خالص، تقلبی هستند.

 

بوییدن رایحه روغن آرگان اصل

 

بوییدن رایحه روغن آرگان اصل

 

همانطور که اشاره کردیم رایحه روغن آرگان مورد دیگری است که می‌تواند به شما بگویید که روغنی که در دست دارید اصل است یا تقلبی. به گونه‌ای که روغن‌های آرگان اصل دارای رایحه بی‌نظیری هستند بنابراین روغن آرگانی که هیچ بویی ندارند تقلبی هستند.

 

بررسی رنگ روغن آرگان

 

بررسی رنگ روغن آرگان

 

رنگ روغن آرگان اصل برای مو زرد طلایی است بنابراین آن روغنی که بیش از حد فیلتر شده باشد یا بیش از حد گرما دیده باشد و کدر شده باشد یک روغن تقلبی است.

 

بررسی ماندگاری و تاثیرات روغن آرگان

 

بررسی ماندگاری و تاثیرات روغن آرگان

 

و اما آخرین راهی که می‌توانید از طریق آن مطمئن شوید روغن آرگانی که خریداری می‌کنید اصل است یا نه؟. این است که به تاثیرات آن توجه کنید. اگر هنگام خرید مقداری از روغن آرگان را بر روی پوست خود بمالید باید به سرعت جذب پوست شما شود و باعث نشود پوستتان لیز شده یا حالت چسبندگی پیدا کند. از طرفی روغن آرگان اصل روی پوست سوزش و درد ایجاد نمی‎‌کند.

سوالات متداول

آیا محصولی که حاوی روغن آرگان است ارزش خرید دارد؟

همانطور که گفته شد، بررسی ترکیبات برای بررسی اینکه آیا محصول از 100 درصد روغن طبیعی و ارگانیک تشکیل شده است و همچنین وجود مقدار کافی روغن در محصول بسیار مهم است. امروزه می توانید محصولات توصیه شده ای را بیابید که حاوی مقدار کافی روغن آرگان هستند که به کاربرد تمام خواص روغن در هنگام استفاده از محصولی مربوط می شود.

 

قیمت محصولات حاوی روغن آرگان برای مو چقدر است؟

هزینه محصولات حاوی روغن آرگان برای مو با توجه به نوع مورد نظر، با توجه به میزان روغن موجود در محصول و بیشتر متفاوت است. البته انتخاب محصولاتی از برندهای معروف که به داشتن روغن زیاد شناخته شده اند، حائز اهمیت است، حتی اگر محصولاتی با قیمت کمی بیشتر از سایر محصولات باشند.  در نهایت، مزایای محصول حاوی روغن مورد نظر ارزش آن را دارد.