آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/02/24 دوشنبه
سبد خرید

اگر دنبال روشی مطمئن برای افزودن زیبایی به موهایتان هستید، دو گزینه عالی پیش رو دارید: هایلایت و لولایت. این تکنیک‌های رنگی موهایتان را ظریف و عمیق نشان می‌دهند و به آنها کمک می‌کنند تا زیبایی طبیعی‌شان بیش از پیش نمایان شود.

حالا، تفاوت این دو چیست؟ هایلایت‌ها رنگ‌هایی هستند که دو درجه از رنگ طبیعی موهایتان روشن‌ترند. در مقابل، لولایت‌ها دو درجه تیره‌تر از رنگ اصلی موهایتان هستند. اگر به دنبال ایجاد حرکت و بُعد بیشتر در موهایتان هستید، هایلایت انتخاب خوبی است، در حالی که لولایت‌ها به موهایتان حجم و عمق بیشتری می‌بخشند.

و اگر همیشه دوست داشته‌اید موهایتان را رنگ کنید اما نگران آسیب دیدن آنها بوده‌اید، نگران نباشید. این روش‌های رنگ‌آمیزی به موهایتان آسیب چندانی وارد نمی‌کنند و نیاز به مراقبت‌های پس از رنگ‌کردن کمتری دارند!

برای دیدن نمونه‌هایی از اینکه هایلایت‌ها و لولایت‌ها چطور به نظر می‌رسند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

چطور موهایمان را در خانه هایلایت کنیم؟

برای شروع، چند وسیله اساسی نیاز دارید: یک برس مو، حوله، دستکش، برس رنگ یا یک مسواک،کاسه رنگ مو،پودر دکلره، فویل آلومینیومی، تونر، شامپو مناسب موهای رنگ شده.

اول از همه، موهایتان را خوب برس بزنید تا گره‌ها باز شوند. حوله‌ای دور شانه‌هایتان بیندازید تا لباس‌تان از لک شدن در امان بماند و دستکش‌هایتان را در دست کنید. پودر دکلره را آماده کنید و دستورالعمل‌های روی قوطی آن را را دنبال نمایید.

پیش از آغاز،تصمیم بگیرید که می‌خواهید هایلایت‌هایتان کجا قرار بگیرند. سپس، قسمت‌هایی از مو که می‌خواهید هایلایت شوند را جدا کنید. با استفاده از برس رنگ، از 2 سانتی متر زیر ریشه تا نوک موها را بپوشانید. اگر با برس رنگ کار راحت نیستید، یک مسواک کوچک کار را آسان‌تر می‌کند.

با فویل آلومینیومی قسمت‌های دکلره شده را بپوشانید تا از موهای دیگر جدا شوند و دکلره بهتر عمل کند. پس از ۱۵ دقیقه، رنگ مو را بررسی کنید. اگر به رنگ دلخواه رسیده بود، همه را آبکشی کنید. اگر نه، بگذارید کمی بیشتر بماند، اما نه بیشتر از ۴۵ دقیقه، چرا که ممکن است موهایتان آسیب ببیند.

زمانی که موهایتان به رنگ دلخواه رسید، آنها را بشویید. سپس تونر را طبق دستورالعمل‌های روی جعبه استفاده کنید تا از شدت رنگ‌های ناخواسته بکاهید و هایلایت‌هایتان به زیبایی با موهایتان ادغام شوند. بعد از مدت زمان توصیه شده، تونر را آبکشی کنید.

به طور کلی تونر مو محصولی برای خنثی کردن تناژ زرد و نارنجی موهای دکلره شده است. عموماً رنگ این محصولات آبی یا بنفش است و موجب می‌شود رنگدانه‌های زرد یا نارنجی مو خنثی شده و به رنگ دودی یا خاکستری تغییر رنگ دهند.

در آخر، با شامپو مناسب موهای رنگ شده، موهایتان را بشویید و حالت دهید تا رطوبت از دست رفته به موهایتان بازگردد.

 

شش ایده جذاب برای هایلایت موهای قهوه‌ای روشن

 

  • هایلایت های بلوند بالایاژ طلایی

 

  • هایلات های بلوند عسلی

 

  • هایلایت های بالیاژ قهوه ای دودی

 

  • هایلایت های بلوند و مسی

 

  • هایلایت های بلوند تیره

 

  • هایلایت های قهوه ای